Kisah Meletihkan

Monday, January 4, 2010

Assalamualaikum..

hari nie mmg meletihkan..saya bertemu
penyelia tesis saya yg baik hati. saya disambut dgn senyuman. beliau perlu ke kelas. tapi masih lagi meluangkan masa untuk saya. penyelia tesis saya memberi saya seminggu untuk preparekan diri dgn ilmu2 berkaitan tesis saya. mggu depan saya akan bertemu sekali lagi dgn beliau. tetapi keadaan berbeza kerana saya sudah punyai tugasan dan amanah untuk stadi. bukan seperti sebelum ini, stadi ikut suka je. beliau membantu saya memberi sedikit guideline..

saya tertinggal surat tawaran di bilik lalu berlari naik bas balik ke bilik..memenatkan..

boleh tak saya nak kagum ngn diri sendiri sekarang nie?saya kagum dgn kebolehan saya berdikari. hmmmm...never mind..

aku punyai misi..orang nak tgglkan aku kontang kanting sorang2 kat sini bkn lagi jadi isu dalam diri nie..



0 Kisah Mengisah: