Kisah Eksiden

Saturday, January 2, 2010

Assalamualaikum..

hmm..eksiden? mak ayah baru je eksiden tadi.hmm..tayar pecah then skidded.. nasib tak ape2..aku lak eksiden gak..eksiden jiwa dan raga. cajer fon ntah nape dia taknak caj. geram gila..aku naik angin sat lagi ada jugak fon yang bersepai. tapi taknak la sepai2 kan fon nie.elok2 ada fon kang takde fon lagi la bersepai otak nie sat lagi.

hari nie period pain. gila pain. aku nak je telan 2 bijik ponstans sekalugus tapi memandangkan ponstan nie mampu membuatkan renal failure if excessive usage so I've tried damn hard to avoid myself eating that devil..muahahaha...selama nie sakit sket telan sebijik. pantang sakit period pain, sure sebijik ponstan akan lebur dalam perut.

arini ada gak attempt untuk melayan citer "Barbie- the three musketeers". vain betul la aku arini. ape la kes nerve system aku melayan citer sebegitu rupa.. tapi kan best la. aku suka. aku mmg dari dulu suka barbie. aku ingt lagi grandma young aku pernah bg Barbie set utk aku sempena christmas. hepi sungguh time tu menyambut hari natal.*tak tau lak aku hari natal tu bkn perayaan aku time tu*..aku sambut je seikhlas hati. lagi ikhlas bila dapat hadiah byk.muahaha...

ok, pardon my attitude arini..mmg vain. lantakkan..

ok la..nak g mandi n nak stadi a little bit b4 jumping in bed..*bkn dah jump ke siang tadi*

XOXO

0 Kisah Mengisah: