Tak Sihat Again

Monday, March 22, 2010

Assalamualaikum..

kebelakangan ni rajin sangat demam. rapat-rapat pulak tu. 2-3 hari ni, asal tengahari je mula menggeletar. tak kira la kat bilik ke, kat fakulti ke. kalau kat bilik memang selubung sungguh-sungguh. sejuk yang amat. badan pulak tak payah la nak cakap. rasa seperti dicucuk-cucuk. 

sejak sabtu hari tu, ambo diserang demam.. kejap-kejap je. kalau tengahari tu, petang senja dia ok. kalau malam, tengah malam ok balik. badan time demam panas. bila dah ok, berpeluh-peluh sakan. kepala berat yang amat. 

haih..dugaan. ambo tengah busy tapi kesihatan tak memberangsangkan. rasa pening kepala. tapi kena buat macam-macam. rasa macam nak ketuk kepala kat dinding. 

haih..bahu and tengkuk rasa stress betul. haih..dah macam mak ambo pulak..mak ambo ye la darah tinggi. hehe..

ok la..take care and have fun..

XOXO..

5 Kisah Mengisah:

yanalililala said...

take care kak

HDS voice said...

jago kosihatan tu ha..
t8 care~

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

jangan lupe amek vitamin untuk kuatkan stamina okeh?

Yatre Hayati said...

harus jaga kesihatan..musim2 panas ni kan..minumlah 100 plus

Hidier said...

selalu demam? tu tanda umur dah meningkat :)