Sudah Selamat Sampai

Saturday, February 13, 2010

Assalamualaikum..

akhirnya *walaupun dah bertapa kat rumah agak lama siap boleh masak and try resepi baru lagi* saya sampai juga di rumah tercinta ni. tadi sepanjang perjalanan dari Bangi ke Melaka, sepertiga dari perjalanan jam gila terbabas..paling tak best bila rasa nak *berri* pulak time-time sesak dengan kereta ni..

semalam konon taknak balik tapi disebabkan saya tinggal di tingkat atas sekali and juga dekat sahaja dengan hutan dan budak-budak lain pagi jumaat lagi dah tak nampak batang hidung, saya fikir alamak kena balik la..tak mampu la nak duduk seorang diri..diri ni sangat penakut..kalau bab-bab membayangkan ni, serahkan pada yang pakar..dah la penakut, ada hati pulak nak bayang bukan-bukan..

rindu terubat bila kucen-kucen saya berlari-lari mendapatkan saya..ahahaha...konon...minta makan la tu..si cepot bukan main hitam padahal bulu putih..berkerak berdanau dah tengok si cepot ni..ada juga yang kena sental petang ni..si kopok,mcm biasa ada satu je telinga..telinga kucen bukan macam ekor cicak k..telinga kucen sekali hilang takkan tumbuh..muahaha...so si kopok nie mcm alien tanduk satu dah saya tengok since dia eksiden dulu...

k la..nak indulge myself dengan puding coklat buatan sendir kejap lagi..sapa-sapa nak sila angkat jari k..nanti saya post kan resepi puding coklat..

k la..take care and have fun..

XOXO..

0 Kisah Mengisah: