Ingat Banyak Rupanya Sikit

Monday, February 8, 2010

Assalamualaikum..

hari ni ok la takde la penat sangat cuma yang pening kepala bila ada journal dah print and ada juga yang tak print-print lagi..*so ketuk kepala dengan senduk*..takpe kalau tak print tapi what happen if journals yang dah di print tu dah dicampur adukkan dengan journal yang belum di print lagi dalam satu folder yang sama..pening kan..ha...padan muka...sekarang pening la sorang-sorang kat bilik cuba la buat senarai panjang journal-journal..

tak kisah la..sendiri salah sendiri tanggung..Anyway, nak doakan my supervisor for his speedy recovery..Prof..tension dengan saya ke apa ni sampai masuk hospital..huhu..

jadual revisited>>


ingt lagi jadual yang tak berisi??skang dah isi....nak prove??boleh sangat...jap k...jangan gelak sakan lak tengok jadual saya..

*nanti saya letak pic..berapa kali attempt dah nak letak pic.senduk betul tenet nie*

ok...ok...what the feathers saya amek masa lama nak isi padahal kelas Jumaat 3-7 sahaja...saya tau...saya tau...pasal tak tau nak isi apa la yang jadinya hari tu kosong canthek...*senduk betul la dia nie..ingat banyak sangat la kelas dia*..saya takde kelas..saya cuma perlu ke lab dengan rajin..kalau tak rajin saya duduk bilik..hehe..

lupa pulak nak hebah-hebah..sapa saje yang rasa duduk and belajar kat UKM ada this community for UKM bloggers<--klik la sini k..terima kasih la pasal terima blog akak nie dalam community you all..*terasa tua sudah*..

so k la..take care and have fun..

XOXO..



nota di kaki: nak join contest aried, semangat dah berkobar-kobar pagi tadi..tapi tak tau la nak merepek ape kat contest tu nanti..

0 Kisah Mengisah: