Kisah Kepenatan

Friday, December 25, 2009

Assalamualaikum..

hectic week. Isnin g daftar diri ke UKM tercinta..then I have to go back to Melaka sbb tak dapat kolej. then I came on wednesday (the lady from college office told me to do so). so I came with lots and lots of expectation of getting one room. tapi hampa gila. I then was told by another lady that postgraduate students are suppose to come the next day. I am totally pissed. so I told my parents about that and they say ok takpe.. so yesterday I went to UKM (again) and berjaya meloloskan diri untuk dapat satu bilik. lega weh. tak dapat bygkan. but the letihness also tak dapat la nak bayangkan. gila penat. lepas g UKM, drive la menggila ke Segamat. Pardon my speed, for I was in total fatigue.. tak laju pun..still ikot speed limit. Consider myself sebagai pemandu berhemah.

Dah sampai Segamat (which my dad *we call him Otai* punch in pukul 12.59 ptg) kitorang kuar trus g segamat. Our perut rumbled like hell, as if they weren't fed the whole week. gosh I hate Segamat. so crowded so we ended up makan kat Pizza Hut. haha..such Luck never come twice. tapi service kat Pizza Hut Segamat suck!! dah la lambat. Aku attempt 3 kali panggil waiter bongok yang gemok itu sorang, instead of dia kate nanti ke or angkat tangan as a sign of please wait, dia ignore je. dia pandang aku then dia terus buat keje dia ngn lambat sekali. I'm so pissed.. nasib baik ada waiter lagi satu yang kerja like hell terkejar sana sini sbb ada teammate yang mcm waiter gemok tue.. waiter nie jugak la yg layan kami. I've noticed 2 families cabut dari Pizza Hut sbb service lambat..

after isi perut yang gendut nie, kami bergerak ke UiTM Segamat untuk ayah punch out. Hebat bukan..punch in lambat gila pastu kuar mengular then punch out. giler la otai.. so aku ngn berlagak sombong derhaka taknak bg ayah drive sbb ayah dirve sgt berbahaya sekali. owh how I hate that road to segamat. berpusing2!!

malam tadi tido sampai ke pagi..gila exhausted.

tu je la kisah...

0 Kisah Mengisah: